Про проєкт
Культурні понеділки — це серія комплексних подій з шансом отримати стипендії на втілення проєктів для культурних діяч_ок. Цим проєктом ми хочемо підтримати низові ініціативи у різних секторах культури, посилити незалежних культурних активіст_ок та посприяти їх знайомству між собою задля обговорення викликів й можливостей, сприяння співдії та колабораціям.
Презентації проєктів проходять у форматі пітчингу: до 10 проєктів на один пітчинг. За результатами події переможець або переможиця пітчингу отримає стипендію розміром 39 000 гривень.
Кожна подія складатиметься з:
45 хв – коротка дискусія про актуальні питання для сектору, якому присвячена подія;
до 60 хв – пітчинг до 10 культурних проєктів з сектору, якому присвячена подія;
до 60 хв – фасилітований нетворкінг між гостями та пітчерами.
Кожна подія відбуватиметься таким чином:
- починається з короткої дискусії про актуальні питання для сектору, якому присвячений цей захід.
- попередньо відібрані автор_ки пітчать свої проєкти.
- проводиться годинний фасилітований нетворкінг між гостями та пітчер_ками.
- учасни_ці обирають фіналіст_ок пітчингу.
- запрошені експерт_ки обирають з-поміж них переможця або переможицю, як_а отримає стипендію на втілення проєкту.
- Продовжується нетворкінг у неформальній атмосфері під сет запрошеного музичного виконавця.
Для кого:
На пітчинг запрошується ті, хто:
- роблять культурні проєкти в межах України.
- працюють індивідуально або мають невелику команду.
- під час події перебувають в Києві(пітчинги проходять офлайн).
Умови:
Подія триватиме орієнтовно з 18:00 до 22:00. Вхід за реєстраціями до 20:00, на неформальну частину вхід можливий без реєстрації.
Місце проведення: м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 9, Urban Space 500
УВАГА ! Якщо маєте декілька проєктів, то потрібно заповнити окрему заявку на кожен проєкт тут
На черзі 2 події:
4 грудня: Розбудова та підтримка навколокультурного ком’юніті
Передостання подія з серії пітчингів стосуватиметься мережування культурних діячів або людей, які цікавляться культурою. Приходьте пітчити свій проєкт, якщо він стосується створення чи підтримки діяльності культурної спільноти.
Як і в інших пітчингах, формат проєкту залишається за тобою і межі є достатньо широкими: від тематичних модерованих груп у соціальних мережах, кіно- чи літературних клубів, ком’юніті навколо поетичних вечорів до гуртка з дослідження історії української культури, об’єднань критиків, митецьких нетворкінгових платформ тощо. Зверни увагу, що проєкти мають передбачати не разові події, а організацію тривалої діяльності спільноти.
Якщо створення горизонтальних зв’язків у культурі серед твоїх інтересів — приходь на нетворкінг.
7 грудня: Медійний четвер. Культурні медіа/ медіа-проєкти/подкасти про культуру України
Остання подія з цієї серії присвячена діяльності тих, хто регулярно популяризує культуру на масову аудиторію — культурним медіапроєктам.
Приходь пітчити, якщо маєш проєкт з ведення культурного блогу в соціальних медіа, створення зінів, популяризаторських відеоканалів, подкастів, написання статей чи створення матеріалів для існуючих культурних медіапроєктів тощо. Зверни увагу, що у випадку отримання стипендії потрібно буде показати перший результат (матеріал, відео тощо) вже через тиждень після отримання стипендії.
На що звертається увага при відборі заявок на пітчинг?
-
- Чи переконлива аргументація, що заявни_ця здатн_а виконати проєкт (попередній досвід у реалізації культурних проєктів за напрямком чи в суміжних темах, сильна команда, необхідні зв’язки тощо)?
- Чи зрозуміло пояснена суть проєкту?
- Чи чітко аргументовано актуальність проєкту?
- Чи реалістично досягнути видимих результатів протягом коротких строків реалізації проєкту відповідно до параметрів категорії події?
- Чи переконалива та чітка мотивація заявника?
- Чи чітким є опис витрат, на які буде спрямована стипендія? Якщо є співфінансування, то чим воно гарантоване, і чи немає покриття тих самих витрат з різних джерел?
На що можна витратити стипендію?
-
- закупівля чи оренда обладнання для реалізації проєкту чи подій в межах проєкту;
- закупівля витратних матеріалів;
- тимчасова оренда приміщень, необхідних для реалізації проєкту (студії, павільйони для зйомок тощо);
- оплата послуг, необхідних для створення чи фіналізації культурного продукту (наприклад, створення айдентики, монтаж відеопродукту, зведення аудіопродукту, запрошення спікерів для створення культурного продукту чи на певну подію тощо);
- оплата просування культурного продукту, якщо це необхідно для досягнення цілей проєкту (наприклад, створення сайту та його SEO-оптимізація, рекламні кампанії в соцмережах, створення постерів тощо);
- підтримка команди у кризовий період, виплата винагороди за роботу у проєкті.
Строки проєкту дуже короткі — лише до кінця року, тому в ідеалі це мають бути або супершвидкі проєкти, або завершення поточних проєктів, які знаходяться на фінальному етапі, і їм бракує зовсім трошки підтримки для цього.
Обов’язкова умова:
у випадку отримання стипендії презентувати кінцеві чи проміжні результати на фінальній події офлайн у Києві (орієнтовно 18 грудня). За потреби можна використати стипендійні кошти на покриття транспортних витрат.
Детальніше про проєкт тут: https://bit.ly/3Qal8UI