Шанс: заявка на пітчинг проєкту:  «Культурні понеділки»

Про проєкт

Культурні понеділки — це серія комплексних подій з шансом отримати стипендії на втілення проєктів для культурних діяч_ок. Цим проєктом ми хочемо підтримати низові ініціативи у різних секторах культури, посилити незалежних культурних активіст_ок та посприяти їх знайомству між собою задля обговорення викликів й можливостей, сприяння співдії та колабораціям.

Презентації проєктів проходять у форматі пітчингу: до 10 проєктів на один пітчинг. За результатами події переможець або переможиця пітчингу отримає стипендію розміром 39 000 гривень.

Кожна подія складатиметься з:
45 хв – коротка дискусія про актуальні питання для сектору, якому присвячена подія;
до 60 хв – пітчинг до 10 культурних проєктів з сектору, якому присвячена подія;
до 60 хв – фасилітований нетворкінг між гостями та пітчерами.

Кожна подія відбуватиметься таким чином:

  • починається з короткої дискусії про актуальні питання для сектору, якому присвячений цей захід.
  • попередньо відібрані автор_ки пітчать свої проєкти.
  • проводиться годинний фасилітований нетворкінг між гостями та пітчер_ками.
  • учасни_ці обирають фіналіст_ок пітчингу.
  • запрошені експерт_ки обирають з-поміж них переможця або переможицю, як_а отримає стипендію на втілення проєкту.
  • Продовжується  нетворкінг у неформальній атмосфері під сет запрошеного музичного виконавця.

Для кого:

На пітчинг запрошується ті, хто:

  • роблять культурні проєкти в межах України.
  • працюють індивідуально або мають невелику команду.
  • під час події перебувають в Києві(пітчинги проходять офлайн).

Умови:

Подія триватиме орієнтовно з 18:00 до 22:00. Вхід за реєстраціями до 20:00, на неформальну частину вхід можливий без реєстрації.

Місце проведення: м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 9, Urban Space 500

УВАГА ! Якщо маєте декілька проєктів, то потрібно заповнити окрему заявку на кожен проєкт тут 

На черзі 2 події:

4 грудня: Розбудова та підтримка навколокультурного ком’юніті

Передостання подія з серії пітчингів стосуватиметься мережування культурних діячів або людей, які цікавляться культурою. Приходьте пітчити свій проєкт, якщо він стосується створення чи підтримки діяльності культурної спільноти.

Як і в інших пітчингах, формат проєкту залишається за тобою і межі є достатньо широкими: від тематичних модерованих груп у соціальних мережах, кіно- чи літературних клубів, ком’юніті навколо поетичних вечорів до гуртка з дослідження історії української культури, об’єднань критиків, митецьких нетворкінгових платформ тощо. Зверни увагу, що проєкти мають передбачати не разові події, а організацію тривалої діяльності спільноти.

Якщо створення горизонтальних зв’язків у культурі серед твоїх інтересів — приходь на нетворкінг.

7 грудня: Медійний четвер. Культурні медіа/ медіа-проєкти/подкасти про культуру України

Остання подія з цієї серії присвячена діяльності тих, хто регулярно популяризує культуру на масову аудиторію — культурним медіапроєктам.

Приходь пітчити, якщо маєш проєкт з ведення культурного блогу в соціальних медіа, створення зінів, популяризаторських відеоканалів, подкастів, написання статей чи створення матеріалів для існуючих культурних медіапроєктів тощо. Зверни увагу, що у випадку отримання стипендії потрібно буде показати перший результат (матеріал, відео тощо) вже через тиждень після отримання стипендії.

На що звертається увага при відборі заявок на пітчинг?

    • Чи переконлива аргументація, що заявни_ця здатн_а виконати проєкт (попередній досвід у реалізації культурних проєктів за напрямком чи в суміжних темах, сильна команда, необхідні зв’язки тощо)?
    • Чи зрозуміло пояснена суть проєкту?
    • Чи чітко аргументовано актуальність проєкту?
    • Чи реалістично досягнути видимих результатів протягом коротких строків реалізації проєкту відповідно до параметрів категорії події?
    • Чи переконалива та чітка мотивація заявника?
    • Чи чітким є опис витрат, на які буде спрямована стипендія? Якщо є співфінансування, то чим воно гарантоване, і чи немає покриття тих самих витрат з різних джерел?

На що можна витратити стипендію?

    • закупівля чи оренда обладнання для реалізації проєкту чи подій в межах проєкту;
    • закупівля витратних матеріалів;
    • тимчасова оренда приміщень, необхідних для реалізації проєкту (студії, павільйони для зйомок тощо);
    • оплата послуг, необхідних для створення чи фіналізації культурного продукту (наприклад, створення айдентики, монтаж відеопродукту, зведення аудіопродукту, запрошення спікерів для створення культурного продукту чи на певну подію тощо);
    • оплата просування культурного продукту, якщо це необхідно для досягнення цілей проєкту (наприклад, створення сайту та його SEO-оптимізація, рекламні кампанії в соцмережах, створення постерів тощо);
    • підтримка команди у кризовий період, виплата винагороди за роботу у проєкті.

Строки проєкту дуже короткі — лише до кінця року, тому в ідеалі це мають бути або супершвидкі проєкти, або завершення поточних проєктів, які знаходяться на фінальному етапі, і їм бракує зовсім трошки підтримки для цього.

Обов’язкова умова:

у випадку отримання стипендії презентувати кінцеві чи проміжні результати на фінальній події офлайн у Києві (орієнтовно 18 грудня). За потреби можна використати стипендійні кошти на покриття транспортних витрат.

Детальніше про проєкт тут: https://bit.ly/3Qal8UI 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Optionally add an image (JPEG only)