Інформація для розуміння та підтримки інших

Бібліотекарі доводять, що в надзвичайно складних умовах здатні як підтримувати один одного, так і створювати осередки єднання у своїх громадах. На жаль, випробовування війною тривають. У процесі роботи ми стикаємося з різними викликами, з нами діляться різними життєвими історіями. І ми прагнемо розвиватися – щоб розуміти і підтримувати наших користувачів, допомагати слушними порадами, актуальною інформацією.

У зоні особливої уваги – комунікація з дітьми, людьми з інвалідністю та з людьми старшого віку. Як у ці непрості часи підтримувати представників вразливих груп населення? Як спілкуватися у контексті вимушених переїздів, адаптації до нових умов, щодо походів в укриття тощо? Де шукати необхідні ліки? Куди звертатися, якщо стали свідком протиправних дій проти інших людей, якщо хтось зі знайомих потрапив у полон?

Дозвольте ще раз звернути вашу увагу на електронний «Довідник Безбар’єрності» (гід з коректного спілкування, що згадувався у одному з попередніх дописів), а саме – на його розділ «У воєнний час».

Тут знаходимо відповіді на питання, з якими, на жаль, у реальності після 24 лютого 2022 року, багатьом українцям доводиться стикатися досить часто. Нижче – теми коротких порад від психологів (з активними посиланнями для зручності):

Діти і батьки з дітьми

Люди з інвалідністю

 Люди старшого віку

Автори планують і надалі оновлювати та доповнювати розділ «У воєнний час» актуальною інформацією.

Джерело –  Довідник безбар’єрності. Фото з сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки

 

Спілкуймося. Тримаймося разом. Переможемо!

 

Світлана Ковальчук,

учений секретар Національної бібліотеки України

імені Ярослава Мудрого

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Optionally add an image (JPEG only)