Нотатка у щоденник ідей

У 2023 році Секцією менеджменту та маркетингу ІФЛА (Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ, IFLA) було започатковано премію, що визначає найкращі проєкти з бібліотечного маркетингу — IFLA PressReader International Marketing Award.

У 2024 році на здобуття почесного звання лауреатів премії було подано 107 заявок з усього світу. Однак почесне журі обрало лише десять фіналістів, що відповідали критеріям інноваційного внеску в маркетинг бібліотечної справи.

Переможцем стали бібліотеки Оклендcької ради Нової Зеландії із проєктом «100 причин мати бібліотечний квиток».

Маркетингова кампанія була побудована на чітких інсайтах, визначенні авдиторії та цілей. Із прикладами деяких причин читайте на сайті бібліотек ТУТ та переглядайте ТУТ (матеріал англійською мовою).

James Fairbotham, старший менеджер з глобальних продажів, бібліотек та установ в PressReader зазначив, що «цьогорічні переможці досягли успіху у залученні своїх громад та розширенні охоплення за допомогою інноваційних кампаній. Їхні зусилля продемонстрували еволюцію та життєво важливу роль бібліотек сьогодні. PressReader пишається тим, що підтримує ці ініціативи, зміцнюючи прагнення розширити можливості бібліотек у всьому світі».

Про PressReader

PressReader — найбільша платформа газет і журналів, де люди можуть знайти релевантний і надійний контент з будь-якої точки світу — такі видання, як The New York Times, The Economist, Bloomberg, Los Angeles Times, The Guardian, Forbes, і це лише деякі з них.

Грошову премію переможець зможе використати на придбання нових технологій для здійснення бібліотечної діяльності з метою покращення послуг, які вони пропонують.

Надихаймося ідеями разом із міжнародною бібліотечною спільнотою!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Optionally add an image (JPEG only)