Ми сильні! Вартуємо інформаційний простір: день 229

10 жовтня 2022 року — 229-й день другої фази війни

Численні обстріли всієї України вранці 10 жовтня російськими військами спрямовані проти цивільного населення, є руйнування об’єктів інфраструктури, жертви серед мирних жителів.

«Ранок важкий. Маємо справу з терористами. Десятки ракет, іранські «Шахіди». У них дві мішені.

Енергообʼєкти – по всій країні. Київщина і Хмельниччина, Львів і Дніпро, Вінниця, Франківщина, Запоріжжя, Сумщина, Харківщина, Житормирщина, Кіровоградщина, південь.

Вони прагнуть паніки й хаосу, хочуть знищити нашу енергосистему. Вони безнадійні.

Друга мішень – люди. Спеціально обрали такий час і такі цілі, щоб завдати якнайбільше шкоди», – зазначив у зверненні Президент України.

🚀 Масована ракетна атака росіян призвела до перебоїв із мобільним інтернетом і подекуди – мобільним зв’язком у різних регіонах країни.

Нестабільна робота мереж пов’язана з пошкодженням інфраструктури як безпосередньо операторів, так і підприємств енергетичного сектору.

Наразі й оператори, і представники екстрених служб докладають максимум зусиль для якнайшвидшого відновлення електроживлення та стабільного мобільного зв’язку.

🔴 Якщо мережа вашого оператора не працює, можна скористатися національним роумінгом.

1️⃣ Вимкніть автовибір мережі:

🔷 Android
Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

🔷 iOS
Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

2️⃣ Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.

3️⃣ Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах

ℹ️ Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

4️⃣ Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.

5️⃣ Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.

ℹ️ Якщо в інших користувачів зв’язок працює:
• перезавантажте телефон;
• вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
• спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.

6️⃣ Якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.

7️⃣ Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

👨‍🔧 Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

📢 Держспецзв’язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв’язку до мінімуму:

🔷 використовувати фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;

🔷 за можливості відмовитись від відео на користь текстових форматів;

🔷 віддавати перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;

🔷 скоротити всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;

🔷 встановити обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

🔷 вимкнути режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

🔷 якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;

🔷 завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.

❗️   Для безпеки кожного рекомендується:

1️⃣ Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2️⃣ Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв’язку:

🔷 Bridgefy
Android (https://bit.ly/3OuPIFs) 👈
iOS (https://apple.co/3EBZHV9) 👈

🔷 Walkie Talkie
Android (https://bit.ly/3rLWtJh) 👈
iOS (https://apple.co/3vz7O0B) 👈

🔷 Two Way: Walkie Talkie
Android (https://bit.ly/3xMZQU4) 👈
iOS (https://apple.co/3OwrydH) 👈

Окрім ракет, ворог сьогодні «обстрілює» нас фейками та нісенітницями. Це – важлива частина його плану. Завдання окупантів – посилити медійний ефект від ракетних ударів і розхитати інформаційний простір України. Тож у хід ідуть різноманітні інформаційно-психологічні спецоперації (ІПСО).

Перелік тем надзвичайно широкий: від перебільшення кількості випущених ракет і наслідків уражень до чуток про евакуацію представників влади.

Зважаючи на це, закликаємо:

▪️ Не довіряти публікаціям ворожих чи проросійських Телеграм-каналів

▪️ Не поширювати неперевірені дані серед своїх друзів і знайомих

▪️ Отримувати інформацію виключно з офіційних джерел

▪️ Не знімати та не поширюйте фото та відео наслідків «прильотів»

Спокій і холодний розум – важлива складова нашої майбутньої Перемоги!

Віримо в захисників України та допомагаємо їм!

Ворогу не вдасться нас залякати. 

Все буде Україна!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Optionally add an image (JPEG only)